A Ford Mustang már alapból is egy kimondottan izgalmas sportautó, de még jobb, ha a most bemutatott Mach 1 változatáról van szó, ami nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában is kapható lesz.
A Fordnál mindig tudják, hogy mivel vegyenek le a lábukról, ezúttal a Mustang újabb változatát hozzák el az európai utakra. A legendás néven érkező Mach 1 a széria csúcsmodellje lesz, amit egyenesen a legkezesebb Mustangnak ígérnek. Az európai változata egy kicsivel szerényebb lesz az amerikainál, de nem lesz okunk panaszra.
A Mach 1-ben az 5 literes V8-as motor 460 lóerőre és 529 Nm nyomatékra képes, azaz csak egy kicsivel izmosabb a GT-nél.
A maximum fordulatszámát azonban 6500-ról 7500/percre növelték, és a kipufogórendszert is kicserélték, hogy még hátborzongatóbb legyen a hangja. Ezt a Mustangot is gombnyomásra lehet majd zajosabbra kapcsolni.
A még jobb útfekvés érdekében a futóművet is átdolgozták, áthangolt stabilizátorokat és aktív lengéscsillapítást kapott a Mach 1. Sokat mond, hogy a teljes hűtés a Shelby GT350-ből érkezett, és nemcsak a tízfokozatú automata sebességváltóval, hanem
a hatfokozatú kézivel is választható a Mach 1, a sebességváltó karját rövidebb úton lehet kapcsolni.
Az új Mustang Mach 1 a külsejével is a legendás elődjét idézi, egyszerűen fantasztikusan néz ki.
A karosszériára hangsúlyosabb első légterelő és még több légbeömlő került, a hátsó diffúzor egyenesen a Shelby GT500-ról származik. A képeken látható autók Grabber Yellow és Fighter Jet Gray színben pompáznak, nem marad el a ’69-es ősére utaló csíkozás sem.
Az amerikai változat ugyan valamivel izmosabb, 480 lóerőre és 569 Nm nyomatékra képes,
de már azt is nagyra értékeljük, hogy a Fordnak sikerült megfeleltetnie a Mach 1-et az európai emissziós normáknak.
Az új limitált széria már a magyarországi kereskedésekben is megrendelhető, hozzánk januári gyártásból érkeznek az első példányok.