A Honda még csak egy pár napja jelentette be, hogy visszatér az Integra, máris itt egy elképzelés arról, hogy milyen is lehetne a sportkupé új generációjának Type R változata.
Meglepetésre a Honda prémiummárkája, az Acura a minap bejelentette, hogy jövőre visszatér a kínálatba az Integra.
A név még mindig jól hangzik, szívesen emlékszünk vissza a kilencvenes évekbeli sportkupéra, aminek kétszáz lóerős Type R változatát az egyik legjobb elsőkerék-hajtású sportmodellnek tartottuk.
A Honda még nem árulta el, hogy milyen lesz az új Integra, de egy lelkes dizájner, Jordan Rubinstein-Towler már egy ideje dolgozik a klasszikus sportkupé modern változatán, és érdemes egy pillatást vetni a tervekre.
A grafikus által elképzelt Integra megtartja a neves elődje stílusát, de minden részletében modern formát ölt.
Jordan a műszaki részleteket is kidolgozta, eszerint az új Integra
megtartaná a Honda bevált 2,4 literes, négyhengeres szívmotorját, 280 lóerős teljesítménnyel, hatfokozatú kézi váltóval,
18 colos kerekekkel és önzáró differenciállal. A szénszálas anyagból készült tetővel és motorháztetővel azonban csak 1200 kilogrammot nyomna.
Remekül sikerült a belső tér is a versenyautós stílusú kormánykerékkel, a kiemelkedő digitális műszeregységgel és a teljesen letisztult középkonzollal,
ahol az érintőképernyős rendszer csak felárért járna. A startgomb és az üzemmódok közt választó gomb is az Alcantarával borított kormánykerékre kerül, a váltógomb fémből készülne.
Jordan elképzelése szerintünk ebben a formában mehetne is gyártásba,
hogy ellenfele legyen olyan japán sportautóknak, mint az új Nissan Z és a Toyota GR 86. Sajnos nem sok esélyt látunk rá, hogy ez az Integra válna valóra, de ki tudja: nem hittük volna, végül a Lamborghini mégis megcsinálta a Countach modern változatát.