A nyolcvanas évek második felének Ferrari sportautója volt a 328-as, amit a leggyakrabban eredetire restaurált állapotban láthatsz. Most egy olyan példányt mutatunk, amit nem féltek modern stílusban tuningolni.

1985-ben a frankfurti autószalonon jelent meg a Ferrari 328, és a nyolcvanas évek végéig gyártott sportautóval eddig leginkább szépen felújított állapotban találkoztunk. A Magnumból ismertté vált elődjéből, a 308 GTS-ből sok mindent építettek már a V12-estől az elektromos hajtású változatig, és itt az idő, hogy a 328-ast is alaposan átdolgozzák.

Az amerikai Casil Motors terve, hogy harminc példányt készítenek a 328-ból, amit modern stílusban tuningoltak.

A szürke fényezés sem korabeli, ahogyan a légrugós felfüggesztés sem, de ha már az aszfaltig lehet ültetni a Ferrarit, akkor nagyszerűen illenek hozzá a Rotiform könnyűfém kerekek. A karosszéria szélesítését kevlár és szénszálas anyagból készítik el.

Az eredeti modell nevét adta, hogy 3,2 literes, 8 hengeres motorral szerelték, ami 270 lóerőre és 313 Nm-re volt képes, az ötfokozatú kézi váltójával 5,5 másodperc alatt gyorsult százra és 267 km/óra volt a végsebessége.

A Casil Motors által átépített példány teljesítménye 400 lóerő lesz, éppen amennyire a legendás 288 GTO volt képes.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés