Az utcai autóhoz hasonlóan turbós V8-asra váltott a Ferrari legújabb versenyautója, a 488 Challenge. Mostantól ebből kiszállva akarunk pezsgőt locsolni a dobogón.

Bemutatta legújabb versenyautóját a Ferrari. A 458 Italia helyét nemcsak az utcán, hanem már a versenypályákon is átvette a 488 GTB. A versenygépre írt 25-ös szám sem véletlen, a Ferrari Challenge márkakupa huszonötödik évfordulóját jelzi, ahol a 488 Challenge indulni fog.

Az elődjéhez és az utcai autóhoz képest is szembeötlő a változás, fejlett aerodinamikai elemek, közte egy hatalmas hátsó szárny került az autóra, amit speciális üzemanyagtöltő rendszerrel és plexi oldalablakokkal is elláttak. A félig letakart fényszóróktól pedig még dögösebben néz ki.

Érdekes, de a 3,9 literes biturbó V8-asa ugyanúgy 670 lóerős, mint az utcai modellen, de versenykipufogót kapott, ami nemcsak 8,5 kilogrammal könnyebb, de észvesztő módon szól tőle a Ferrari.

Az új 488 Challenge ezzel egy másodperccel gyorsabb elődjénél a fioranói tesztpályán, ahol 1 perc 15,5 másodperc alatt érnek vele körbe. Jövőre már ezzel állnak rajthoz a Ferrari Challenge versenyzői, és most nagyon, de nagyon lennénk közöttük.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés