Rendesen beerősített az olasz istálló.

A Ferrarinál nemcsak pilótafelállás változott meg 2021-re (Sebastian Vettelt Carlos Sainz Jr. váltotta), de szponzorok is jöttek-mentek. A Motorsport.com szúrta ki, hogy a nagyobbak közül például távozott a Hublot, ugyanakkor a helyére érkezett a Richard Mille, valamint – bár hivatalos bejelentés még nem történt, de a honlapon már szerepel a támogatókat felsoroló listában – a Giorgio Armani.

A neves olasz divatóriás végül is egy ideje már ott van az F1-ben Leclerc egyik szponzoraként, most viszont úgy tűnik, hogy az egész csapat mögé beállt.

Eközben...

(Fotó: ferrari.com, nyitókép: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Futurisztikus óriás SUV az elektromos Hyundai Ioniq 9

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés