Szinte hihetetlen, hogy gyártásba adta az Aston Martin az ék alakú Lagondát, amit azóta a világ legrondább és legrosszabb autói közé is beválogattak, mégis a márka egyik legérdekesebb típusa, ami elég ritka látvány. Most egy eladó példányt nézhetsz meg alaposan.
1976-ban jelent meg az Aston Martin Lagonda második szériája, ami nemcsak az 5,28 méter hosszú, ék alakú, alumíniumból készült karosszériája miatt volt érdekes, hanem azért is, mert az utasterében ennek a típusnak volt először teljesen digitális műszerfala, érintőgombokkal és gázplazma kijelzővel. Mielőtt részleteiben is megnézed ezt a példányt, az 5,3 literes, 290 lóerős V8-as motorral szerelt Lagonda történetéről itt olvashatsz bővebben:
Különleges ékkel férkőzött be az Aston Martin a legrosszabb autók közé - Roadster
Az NSU Ro 80 forradalmi volt, és rossz, ezért csődbe vitte a gyártóját. Az Aston Martin Lagonda forradalmi volt, és rossz, mégis megmentette a márkát. Ha nem így lett volna, akkor is megérné foglalkozni vele, a valaha volt egyik legbátrabb formájú luxuslimuzinnal.
A valaha gyártott 645 példány közül ez a darab 1984-ben készült, de csak három évvel később vette át újonnan kaliforniai vevője. Nem sokat ment vele, hiszen az utazóautónak szánt limuzinban még százezer kilométer sincs, és ennek felel meg az állapota is. A fényezése hibátlan, alul sem rozsdás, az eredeti BBS kerekei is megvannak. Az extrák terén sem kell kompromisszumot kötnöd, a bézs bőrrel vont belsőben napfénytető, légkondi, tempomat és elektromos ablakok is vannak.
Most a hollandiai Gallery Aaldering kínálatában várja új vevőjét 99 950 eurós, azaz több mint 30 millió forintos áron, és a rengeteg kép mellett videón is megnézheted, milyen vele menni.