Az új generáció megjelenésével másik útra lépett a Supra, és ha neked még az előző széria a kedvenced, akkor meg kell nézned ezt a példányt. A tulajdonosa gyorsulási versenyekre építette, de ez alig látszik rajta.
Tho Nguyen a Supra nagy rajongója azóta, amióta a bátyja beszerzett magának egy 1994-es gyártású példányt, még éppen azelőtt, hogy a Halálos iramban első része sztárrá tette volna a típust. A srác alig várta, hogy megkapja a jogosítványt, és saját autója legyen, de azt nem gondolta volna, hogy egyszer a Supra is az övé lesz. A testvérének más irányt vett az élete, ezért a sportautó már évek óta egy garázsban pihent, amikor Tho használatba vette.
Sok társához hasonlóan ez a Supra sem maradt gyári állapotban.
A gazdája olyan autót szeretett volna, amivel az utcán is járhat, de különösebb szerelés nélkül elboldogul a gyorsulási versenyeken.
Az ikerturbót egy darab, nagyobb feltöltőre cserélte, módosította az üzemanyag-ellátó rendszert, és kicserélte a motorvezérlést. Az eredmény 970 lóerő lett, amivel elégedett is volt mindaddig, amíg egy gyorsulási versenyen ki nem kapott egy ezer lóerős Nissan GT-R-től.
A Supra ismét a műhelybe került, és a folytatáshoz teljesen átépítették a soros hathengeres motort. Új dugattyúkat, hajtókarokat és hengerfejet kapott, kicserélték a szívórendszert, és még nagyobb turbófeltöltőt építettek be, a kipufogórendszert titán-karbon darabra cserélték.
A teljesítménye elérte az 1260 lóerőt, amihez már új kuplungra és sebességváltóra, strapabíróbb kardántengelyre is szükség volt.
A hátsó kerekekre olyan abroncsok kerültek, amit eleve a gyorsulási versenyekre találtak ki, de közúton is lehet velük járni, ha nem esik az eső.
Ha minden körülmény adott, akkor a Supra álló rajttal 800 méteren 300 km/órára gyorsul fel,
és hogy a megállással se legyen gond, a fékeket is nagyobbra cserélték.
A képeken látható Suprában az a legjobb, hogy a brutális teljesítménye ellenére nem vitték túlzásba a karosszéria átépítését, a szélesítést és első légterelőt leszámítva szinte széria maradt.
A gazdája azt vallja, nem mutogatni akarja, hanem gyorsulni vele, és ezt tükrözi a Supra külseje is.
Már meg is van az újabb célja: fél mérföldön elérni a 315 km/órát.