Lehet, hogy a repülő autóké a jövő, de ezt a járművet már most meg lehet venni, és közútra is mehetsz vele. Igaz, repülni nem tud, de nem is arra készült: a Bogár technikáját kombinálja a Cessna kisgépek stílusával.

Ha mindened a repülés, és legszívesebben mindenhová Cessnával mennél, akkor mostantól megteheted. A képeken látható jármű ugyanis egy 1968-ban gyártott Volkswagen Bogár alapjára épült, egy 1959-es Cessna 172 kisgép felhasználásával. A hirdetése szerint, mivelhogy eladó a gép, teljesen legálisan használható az utakon, legalábbis az Egyesült Államokban.

A négykerekű repülőgép persze rövidebb, mint a légi társa, és a szárnyai is rövidebbek, mert nem a levegőbe szánták, de így legalább elfér az utakon. A kisgép pedig nemcsak kívül, hanem belül is úgy néz ki, mint a Cessna, ugyanis a műszerfala is abból került át. Még az eredeti műszereket is megtartották, de néhányat a Bogár saját számlapjaira cseréltek ki.

A kormánykerék, a pedálok, és persze a hátulra beépített motor is a Bogárból származik, ami a hátsó kerekeket hajtja, és mivel a gép hátsója nyitott, jól is látható a bokszermotor. A most eladósorba került példány biztosan nagy feltűnést keltene az utakon, ehhez képest nem vészes a 25 ezer dolláros, azaz hétmillió forintos ára.

És ezzel simán mehetnél az M1-M7 kivezetőn is:

Kényszerleszállt egy kisrepülő az M1-M7-re Budaörsnél, videó is készült róla

A pilóta felszállás után úgy érezte, valami gond van, és nem kockáztatott, hogy visszaér-e a reptérre.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés