Míg a keménytetős Veyron Super Sporton hangsúlyosak voltak az aerodimanikai módosítások, a targatetős Grand Sport esetében a motorra kell nézni, hogy észrevegyük a különbséget. Az 1200 lóerő és a kamionokra inkább jellemző 1500 Nm-es nyomaték eléréséhez ugyanis nagyobbra cserélték a W16-os mind a négy turbóját és intercoolerét. 2,1 millió dollárért mindenből nagyobb jár!

A mintegy huszonöt százalékos teljesítmény-növekedéshez a karosszériát is megerősítették, bár aligha volt szükség drasztikus változtatásokra. Pontos adatokat ugyan még nem közöltek a Genfi Autószalonon debütáló kocsiról, ám a francia gyár a világ leggyorsabb roadsterét igéri, erre utal a Vitesse név is, mely sebességet jelent. Már csak az a kérdés, mit szól ehhez a Hennessey Venom GT Spyder...

A Super Sportot elnézve alig várjuk, hogy kiderüljön!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Az elektromos városi autó forradalmát hozta el az új Citroën ë-C3

Mutatjuk a legbátrabb vagy a leghülyébb embert a világon

További cikkeink a témában