Legalábbis a CR-V legújabb reklámjában, amelyben az optikai illúzióé a főszerep.

A reklám faék egyszerűségű üzenete egyébként annyi, hogy nem minden az, aminek látszik. A Honda CR-V például egy benzinfaló SUV-nak látszik.

A tanulság, hogy ha az összes öblítőszer, fejfájás-csillapító és intim betét hirdetését a Honda (vagy a Mercedes) marketingeseire bíznák, akkor a reklámblokk lenne a kedvenc tévéműsorunk.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés