A Honda fokozatosan adagolja az információkat a tisztán elektromos hajtású kisautójáról. A frankfurti autószalonon már a gyártásba kerülő változatot mutatják be, most a teljesítménye és a hatótávja is kiderült.
Már amikor Urban EV néven koncepcióként bemutatták, akkor lehetett tudni, hogy sikeres fogadtatás előtt áll a Honda elektromos kisautója. A bájos formája miatt sokan érdeklődnek iránta még úgy is, hogy a japánok eddig alig árultak el róla valamit. Miután kiderült, hogy a neve Honda e lesz, a gyártásba kerülő változat paramétereit is megtudtuk.
A prototípusként látott változathoz képest a Honda e formája már nem változik, azt a retró stílust viszi tovább, ami az első generációs Civicet idézi. Az ötajtós kisautóról már kiderült, hogy az elektromotorja a hátsó kerekeket hajtja, most pedig
azt is elárulták, hogy az alapmodellje 136 lóerős, és lesz egy 154 lóerős változata is, 315 Nm nyomatékkal.
Az utóbbival már elég fürge lesz a Honda e, ami 8 másodpercen belül gyorsul százra.
A padlóba épített akkumulátor 35,5 kilowattórás, aminek egy feltöltésével körülbelül 220 kilométert lehet megtenni,
már az újabb, a valósághoz közelebb álló WLTP mérés szerint. A villámtöltéssel 30 perc alatt érhető el a 80 százalékos töltöttség.
Az otthonos belsőben a polcszerű műszerfalra összesen öt kijelző került,
közte két 12,3 colos érintőképernyővel. High-tech részlet még a süllyesztett kilincs, valamint a kamerával helyettesített visszapillantó tükör, aminek a képét a műszerfal két szélére tett 6 colos monitorokon lehet követni. Minden más részlet a frankfurti szalonon derül ki az e-ről.