A 456 GT nem tartozik a Ferrari legvágyottabb típusai közé, és ezért is adják olyan kedvező áron, pedig egy 12 hengeres túrakocsit kapunk érte, ami ebben az elegáns vörös színben, kézi váltóval egyszerűen telitalálat.

1992-ben jelent meg, és tizenegy éven át maradt gyártásban a 456 GT, ami az utolsó bukólámpás modell volt a Ferrari kínálatában, elegáns formáját a Pininfarina stúdiónál tervezték. A 2+2 üléses túrakocsit egy 5,5 literes V12-es motorral szerelték, és a nevét arról kapta, hogy minden egyes hengere 456 köbcentis.

436 lóerős teljesítményével a Ferrari addigi legerősebb szériamodelljének számított, 5 másodpercen belül gyorsult százra,

és 309 km/órás végsebességével a Porsche 959 után a második leggyorsabb négyüléses sportautó volt a világon. Összesen 3289 darab készült a típusból, és mára igazi titkos tipp vált belőle.

A vevők többsége a négyfokozatú automatával választotta, ezért ritkaság a képeken látható autó, amit a hatsebességes kézivel szereltek,

és a nyitott kulisszás váltókar már a látványért megéri. Ebben az autóban használt a Ferrari utoljára bolygóműves automatát, nem véletlenül, lassúsága nem illett a sportkocsihoz, ezért is a kézire szavaznánk.

Ezt a példányt 1995-ben gyártották, és a Ferrarira jellemző élénk Rosso Corsa vörös helyett a jóval elegánsabb Rosso Monza színre fényezték,

fekete Connolly bőrkárpittal. A kaliforniai utakat rótta, de nem mentek sokat vele, még csak 66 ezer kilométer van benne, és ehhez képest nagyon vonzó a 73 500 dolláros ára, ami 22 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés