Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ha úgy megy, ahogy kinéz, és ahogy az adatok alapján gondoljuk, akkor ezt az Infinitit kérjük.

Sajnos egy rendezvényteremben, és nem egy versenypályán mutatták be itthon az Infiniti Q60-ast, és csak azzal vigasztaljuk magunkat, hogy az izgalmasabb, 405 lóerős V6-os biturbóra még várni kell, azt meg valahogy kibírjuk, hogy egy 211 lóerős kupét állni látunk.

A Nissan prémiummárkája – ha a cégen belüli titkos munkacsoport felállításától számoljuk a történetét – egyébként idén 30 éves, szép ünneplési mód, hogy az eddigi legkívánatosabb kocsijukat mutatták be. A Q60 tényleg vezetésre csábít, nagyon eltalálták a formát, és jófejség, hogy aki nem tudja kitalálni a méretes hűtőmaszk méretes logójáról, hogy milyen autót is látnak, az – a bal hátsó lámpabúrába süllyesztett gombjával nyitható – csomagtérajtón kiírva megtalálják.

A kisebb, kétliteres turbós benzines hátsókerék-hajtású, ahogy kell, a nagyobb, háromliteres V6-os is, az viszont szükség szerint az első kerekekre is küld nyomatékot, öt másodperc alatt gyorsul százra, szóval nem csak a formája sportos. Mindkét verzióhoz hétfokozatú automata váltó jár.

Aki nem szereti a német prémiumautókat, vagy a hozzájuk kapcsolódó sztereotípiákat, és/vagy olcsóbban szeretné megúszni az autóvásárlást, netán az Infiniti-rajongók még nem annyira népes táborába tartozik, jól járhat a Q60-assal. Alapáron 13 millióért, nagy motorral, sok extrával bélelve 20-ért.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.