A változás biztos jele, ha már Ken Block is elektromos autót vezet. Persze nem végleges a váltás, de az új videójában a szaúdi sivatagban, az idei Dakar-rali helyszínén próbálta ki az Extreme E elektromos terepjáróját.

Ken Blockot arról ismered, hogy minél erősebb autókat terel keresztben, és legyen szó raliautóról vagy Mustangról, mindet benzinmotor hajtja. Most azonban kipróbálta az elektromos autózást, és azt mondja, hogy sok mindent újra kell tanulnia.

A jövőre induló Extreme E elektromos tereprali-sorozat versenyautóját hajtotta meg a szaúdi sivatagban,

és lenyűgözte, mennyire gyorsan reagál az autó, amivel az egyik bevett technikájára, a ballábas fékezésre sincs szükség.

Az Extreme E széria versenyautója 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, ami az elektromos autók között nem hangzik különlegesnek, de mindezt nem aszfalton, hanem terepen tudja, ami máris más fénybe helyezi a teljesítményét.

Nézd csak, hogyan megy vele:

Ez is érdekelhet:

Ken Block most Kína legveszélyesebb útját vette be

Szédítő még nézni is, amit csinál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új fényeket kap, de marad a nagy maszk a BMW 4-es Gran Coupén és i4-en

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés