A változás biztos jele, ha már Ken Block is elektromos autót vezet. Persze nem végleges a váltás, de az új videójában a szaúdi sivatagban, az idei Dakar-rali helyszínén próbálta ki az Extreme E elektromos terepjáróját.

Ken Blockot arról ismered, hogy minél erősebb autókat terel keresztben, és legyen szó raliautóról vagy Mustangról, mindet benzinmotor hajtja. Most azonban kipróbálta az elektromos autózást, és azt mondja, hogy sok mindent újra kell tanulnia.

A jövőre induló Extreme E elektromos tereprali-sorozat versenyautóját hajtotta meg a szaúdi sivatagban,

és lenyűgözte, mennyire gyorsan reagál az autó, amivel az egyik bevett technikájára, a ballábas fékezésre sincs szükség.

Az Extreme E széria versenyautója 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, ami az elektromos autók között nem hangzik különlegesnek, de mindezt nem aszfalton, hanem terepen tudja, ami máris más fénybe helyezi a teljesítményét.

Nézd csak, hogyan megy vele:

Ez is érdekelhet:

Ken Block most Kína legveszélyesebb útját vette be

Szédítő még nézni is, amit csinál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés