A változás biztos jele, ha már Ken Block is elektromos autót vezet. Persze nem végleges a váltás, de az új videójában a szaúdi sivatagban, az idei Dakar-rali helyszínén próbálta ki az Extreme E elektromos terepjáróját.

Ken Blockot arról ismered, hogy minél erősebb autókat terel keresztben, és legyen szó raliautóról vagy Mustangról, mindet benzinmotor hajtja. Most azonban kipróbálta az elektromos autózást, és azt mondja, hogy sok mindent újra kell tanulnia.

A jövőre induló Extreme E elektromos tereprali-sorozat versenyautóját hajtotta meg a szaúdi sivatagban,

és lenyűgözte, mennyire gyorsan reagál az autó, amivel az egyik bevett technikájára, a ballábas fékezésre sincs szükség.

Az Extreme E széria versenyautója 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, ami az elektromos autók között nem hangzik különlegesnek, de mindezt nem aszfalton, hanem terepen tudja, ami máris más fénybe helyezi a teljesítményét.

Nézd csak, hogyan megy vele:

Ez is érdekelhet:

Ken Block most Kína legveszélyesebb útját vette be

Szédítő még nézni is, amit csinál.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
44% Igen, de menedzselhető.
45% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés