A Kia bemutatta a Niro második generációját, és a kompakt crossovert a merészebb külső és igényesebb, modernebb belső mellé továbbra is hibrid, plug-in hibrid és elektromos változatban lehet választani.
Nem olyan régi modell a Niro, a Kia kompakt crossovere 2016-ban jelent meg, és az érdekessége volt, hogy kizárólag hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos változatban lehetett választani. Az eltalált méretének, jó árának és átgondolt technikájának köszönhetően a Niro sikeres lett, ezért nem volt kérdés, hogy jön az utódja, a most leleplezett második generációja pedig minden téren magasabbra teszi a mércét.
Az utóbbi időben egyre merészebb dizájnhoz szoktatott minket a Kia,
ezért a jelenlegi Niro a szerény külsejével szinte meghúzódott a kínálatban. Az utódja ezért minden téren feltűnőbb lett, a crossoveres alakját ugyan megtartotta, de a Habaniro tanulmányautóról ismerős fényszórók és hátsó lámpák, valamint az eltérő színűre fényezett hátsó része elég látványossá teszi. A méreteket azonban csak később árulja el a Kia.
A belső térben is nagyot lépett előre a Niro, az idejétmúlt berendezés egy naprakész műszerfalnak adta át a helyét,
ami az EV6-ból és az új Sportage-ből lehet ismerős. A kormánykerék, a közös panelre került két kijelző, az audio és a klímaberendezés érintőfelülete és a középkonzol alján lévő irányváltó forgókapcsoló mind az EV6-ot juttatja eszünkbe. A Niróban minél több elemet újrahasznosított anyagból gyártanak.
A Kia egyelőre nem árult el részleteket a Niro technikájáról, csak annyit, hogy továbbra is hibrid, plug-in hibrid és elektromos hajtású változatban készül.
Az újdonsága az a mód lesz, amely a navigáció adatai alapján lehetőség szerint automatikusan elektromos hajtásra vált azokban a zónákban, ahol ez elvárás, és saját ilyen zónákat is megadhatunk az autónak. A most bemutatott új Niro jövőre várható a kereskedésekbe.