Már az is óriási meglepetés volt a Kiától, hogy gyártásba küldték a Stingert, ezt a kupéformájú, hátsókerék-hajtású sportlimuzint. Még rendes V6-os motort is kapott, amivel a most bemutatott GTS változatban szórakozni is lehet.

Ha nem vett le a lábadról a Stinger a formájával, akkor azzal biztosan le fog, ahogyan megy. A csúcsmodell a GT, amit 3,3 literes biturbó V6-ossal szereltek, a 370 lóerő és az 510 Nm pedig már bőven elég ahhoz, hogy gyorsan mozgassa a koreai sportlimuzint. A Kia ráadásul most egy limitált szériát mutatott be, amihez drift mód is jár.

A Stinger GTS mechanikus önzáró differenciált kapott, és az összkerékhajtását úgy programozták, hogy Comfort módban a nyomaték 60 százalékát jutassa a hátsó kerekekre, Sport módban 80-at, Drift módban pedig az összest. Az újdonságot a narancssárga fényezéséről és a szénszálas anyagból készült betétjeiről is fel lehet ismerni.

Nem is az a Stinger GTS legnagyobb baja, hogy csak 800 darabot építenek belőle, hanem az, hogy azt is csak az Egyesült Államokban lehet kapni.

Nem tudni, hogy Európában is kihoznak-e egy driftre való változatot, de már azért is irigyelhetjük az amerikaiakat, hogy a Stinger GT náluk nemcsak összkerékhajtással, hanem hátsókerekesként is kapható.

Ez is érdekelhet:

Itt tart a Kia – Stinger 3.3 T-GDI AWD GT-teszt

A Kia nagyon meg akarta mutatni, és nagyon meg is mutatta.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
30% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
70% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.