A jövőben egyterűt is gyártana a Tesla, ezért ehhez a kategóriához is egyre több gyártó kapott kedvet, például a kínai Iconiq Motors is. Meggyőző nevek dolgoznak a prototípuson.

A tervei között említette egy Tesla egyterű bemutatását Elon Musk, és ennek nyomán egyre több riválisáról fogunk majd hallani. A kínai Iconiq Motors azonban már egy ideje készülődik saját hétszemélyes elektromos egyterűjével, amelyen a szakmában elismert nevek dolgoznak.

Az Iconiq Seven névre keresztelt prototípus futurisztikus formájáért a Studiotorino felel. Az olasz céget Alfredo Stola alapította, akinek hasonló nevű nagyapja 1919-ben nyitotta meg saját karosszériaépítő műhelyét, és főleg a Lanciától kapott megrendeléseket.

Az első prototípust pedig a libanoni W Motors építette meg, az ő nevükhöz fűződik a Fenyr Supersport és a Lykan Hypersport is. A nevük talán nem hangzik ismerősen, de az utóbbi, 750 lóerős RUF Porsche-motoros sportkocsi volt a Halálos iramban 7 felhőkarcolókon átugrató sztárja.

A kínai egyterű persze nem Porsche-motort, hanem elektromos hajtást kap, amit pedig az osztrák Magna Steyr szállít nekik. A cég több autómárkának gyárt megbízásból, 1979 óta náluk készül a G-osztály, ők gyártották a Saab 9-3 Cabriót és az európai Chrysler Voyagert, most pedig a MINI Countryman gördül ki tőlük, de az SLS AMG alumínium karosszériáját is a Magna készítette. Ilyen beszállítókkal pedig akár még lehet is valami az Iconiq Motors egyterűjéből.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
12% Naná, és nagyon keményen.
49% Igen, de menedzselhető.
39% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés