Mindjárt két változatban is bemutatta a konnektorról tölthető hibrid hajtását a Peugeot, a 3008-hoz és 508-hoz szánt rendszer kétféle teljesítménnyel, fronthajtással vagy összkerékhajtással lesz rendelhető.

A formája rabul ejtő, és nemrég megtudtuk, hogy vezetni sem rossz az új 508-at, a 3008 pedig már egy ideje bizonyítja az utakon, hogy mennyire jól sikerült. A Peugeot-nál most újabb lendületet adhatnak ennek a két típusnak az újonnan fejlesztett plug-in hibrid hajtással. A franciák rendszere kétféle változatban, 225 és 300 lóerővel lesz elérhető.

A benzinmotor mindkét esetben az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzines, ami 180 lóerős a Hybrid, és 200 lóerős a Hybrid4 változatban. A sebességváltó nyolcfokozatú automata, az elektromotor pedig mindkét változatnál 110 lóerős, de a Hybrid4 esetén hátra építik be, és a hátsó kerekeket hajtja.

Az ígéretek szerint 40-50 kilométert lehet majd megtenni a konnektoros Peugeot-kkal egy feltöltéssel tisztán elektromosan,

akár 135 km/órával, ehhez a Hybridben 11,8, a Hybrid4-ben pedig 13,2 kilowattórás az akkumulátor. A 300 lóerős összkerekes változat csak a 3008-hoz lesz rendelhető, ami ezzel 6,5 másodperc alatt gyorsul százra.

Az 508-nál a limuzin és a kombi is megkapja a 225 lóerős hibrid hajtást,

és a gyáriak szerint a rendszer nem vesz el sok helyet a csomagtartótól, 487 és 530 liter a két érték. Később más típusok is az új hibriddel készülnek, hiszen a velük közös alapokra épülő Citroën C5 Aircross és Opel Grandland X is megkapja a zöld rendszámot jelentő rendszert.

Ez is érdekelhet:

Ennél pengébb szedánt jelenleg nem ismerünk

Már a Genfi Autószalonon is totál beleszerettünk a Peugeot 508-asba. Most már vezettük is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában