A középre tett vezetőülésről neked is a McLaren F1 juthat eszedbe, és az elérhetetlen álomautó egyedi megoldását ebben a Porsche 911-ben is át lehet élni.

A tervezők szerint sokkal jobban lehet érezni az autót, ha a vezetője középen ül, akárcsak a Formula–1-es versenygépekben, és ez a megoldás vezérelhette a legendás McLaren F1 mérnökeit is.

Négymilliárdot kell adni egy olyan csodáért, mint ez a McLaren F1

Sokáig a világ leggyorsabb autója volt, a 64 példány egyikét most 4 milliárd forintért adták el.

Az angol márka nemrég a Speedtail bemutatásával élesztette fel ezt a hagyományt, és akinek nem telik rá, egy Porsche 911-ben is átélheti az élményt.

2008-ből származik ez a Porsche 911 Carrera S, amit az ohiói Trinity Motorsports műhelyében építettek át. A két első ülés helyére egyetlen kagylóülést szereltek be középre, és ehhez nemcsak a műszerfalat, de a tűzfalat és a padlót is alaposan át kellett alakítani. A középkonzol és a váltókar jobbra került, a beszálláshoz pedig oldalirányban is eltolható az ülés.

A furcsa megoldás további előnye, hogy a vezető mögé kényelmesebben elfér még két utas, hiszen jobban ki tudják nyújtani a lábukat. Az eladója szerint újonnan 110 ezer dollárba került ez a 911-es, amit a Bring a Trailer oldalán hirdettek meg, és egyelőre nem túl nagy az érdeklődés iránta, még csak 20 ezer dollár körül tart a licit.

Ez is érdekelhet:

Az egymillió dolláros Porsche ez a gyönyörű 911 GT2

Az egyik legvágyottabb 911-esnek számít.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

Hoztunk egy újabb haladó szintű kvízt az autórajongóknak

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés