Halad a korral a Lada, és nemcsak azért mondjuk, mert a Vesta a formájával és a képességeivel is felveszi a versenyt a konkurensekkel, hanem azért is, mert ügyesen használják ki a crossoverek divatját. A kombi után szedán karosszériával is itt a megemelt Vesta Cross.

A lépcsőshátú Vesta után még nagyobb érdeklődésre tarthat számot a kombi, ami éppen nemrég érkezett meg a magyarországi kereskedésekbe. Méghozzá nemcsak hagyományos, hanem a divatos crossoverek stílusában Cross kivitelben is, megemelt futóművel, fényezetlen karosszériaburkolatokkal és színesebb belsővel.

Most pedig bejelentette a Lada, hogy lépcsőshátúként is gyártásba kerül a Vesta Cross. Az Audi allroad quattro óta összefonódott a fejekben a szabadidős autó és a kombi karosszéria, azóta sok gyártó készített hasonlót a Subarutól a Volvóig.

De miért ne lehetne emelt változata egy hagyományos szedánnak is? Az ötlet nem a Lada érdeme, hiszen a Volvo már előbb megcsinálta.

Az S60 Cross Country nem lett népszerű, kevesen keresik, pedig szerintünk nagyon vagányul mutat. Ugyanez a helyzet a Vestával is, aminél lépcsős háttal is működik a szabadidős külső. A recept hasonló, mint a kombinál, 2,5 centivel

20 centi fölé növelték a hasmagasságot, így még nyugodtabban hagyhatod el vele az aszfaltot, nem fog fennakadni.

A gyártásba került Vesta Cross ezen kívül fényezetlen műanyag védőburkolatokat, egyedi lökhárítókat, divatosabb, 17 colos kerekeket és sportosabb kipufogóvéget kap. Csak a motorja nem változott, az 1,6 literes négyhengeres benzines 105 lóerős, és valószínűleg a világból is kimegy, mostantól pedig mindegy, hogy épített út van-e alatta.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés