A hamarosan nyugdíjba vonuló Lamborghini Gallardo (valószínűleg) utolsó változatát a Super Trofeo versenyautó alapjaira építették, tehát nagyon erős és pokolian gyors lett.

Az LP 570–4 Squadra Corse névre keresztelt modell a Super Trofeo 570 lóerős, ötliteres V10-es motorját kapta meg, így az LP 560–4-es modellnél hetven kilogrammal könnyebb (vagyis 1340 kilós) kocsi a szekvenciális E-gear váltóval mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége pedig 320 km/h. Ezekkel a képességekkel sok szempontból még a jubileumi Sesto Elementón is túltesz.

A limitált szériás modell versenyautós gyökereiről árulkodik a szén-kerámia fékrendszer, valamint a kocsi belsejében használt szénszálas borítás és versenyülések is. A Lamborghini hivatalosan a Frankfurti Autószalonon mutatja be az új autót, ami kicsit ambivalens érzéseket kelthet a rajongókban, akik titokban már a Gallardót leváltó új szupersportautó premierjére számítottak a szeptemberi autókiállításon.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Szinte új ez a kilencvenes évekbeli Ferrari 348 tb

További cikkeink a témában