Mindig izgalmas egy Lancia Delta Integrale, különösen, ha az egyik limitált szériás változatáról van szó, amit lényegében még sosem használtak harminc év alatt.

A Lancia egyik ikonikus autója a Delta Integrale, amiből az évek során számos különkiadás készült. Persze akadt is mit ünnepelni, hiszen 1992-ig a Lancia már sorozatban öt alkalommal szerezte meg a rali-világbajnoki címet, ebből az alkalomból készült abban az évben a Martini 5 Evoluzione kiadás, a versenyautók festésére emlékeztető színű csíkokkal.

A limitált szériából összesen 400 darab készült, és a 69-edik példányt állítólag egy olasz márkakereskedés pincéjében találtak meg 2018-ban. A jövőnek eltett Delta Integralét igazából sosem használták, hiszen a műszerfala még mindig csak 167 kilométert mutat.

Lehet, hogy többet mész egy nap, mint amennyit ez a harmincéves Integrale ment összesen.

A futásteljesítményének megfelelően ez a Delta Integrale kitűnő állapotban van.

A festése természetesen eredeti, ezért néhány apró kopás található rajta, az ajtókon és a szőnyegeken még rajta van a fólia, és tartozik hozzá egy autótakaró is. A ponyván az öt addig megszerzett világbajnoki cím mellett már a hatodik is olvasható, a bajnokságot ugyanis ’92-ben is behúzta a Lancia.

A felfedezése után az autót az Egyesült Államokba adták el, ott szervizelték, most pedig a Bring a trailer oldalán keresnek neki új tulajdonost. Az aukcióból még napok vannak hátra, de már 222 ezer dollár felett jár a licit, ami azt jelenti, hogy

több mint 75 millió forintnak megfelelő összegre van szükséged az álomautódért újszerű állapotban.

Ez is érdekelhet:

Szafari-változatban is elkészül a modernizált Lancia Delta

Aki komolyan gondolja, terepre is viheti ezt a Deltát.

Elektromos autó lett ez a Lancia Delta Integrale

Mégsem olyan nagy szentségtörés, mint amilyennek látszik.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában