Sejteni lehetett, hogy az eredeti Defender gyártásának befejezése előtt egy páran készleteznek majd a legendás Land Roverből. Az angliai Twisted nemcsak eltette, de jó pénzért egyedi terepjárókat épít belőle.

Az eredeti Defender a Land Rover legikonikusabb modellje, de már nem lehetett megfeleltetni az egyre szigorúbb előírásoknak, ezért hat éve befejeződött a gyártása. Az élelmes kereskedők még előtte beszereztek belőle, Charles Fawcett, a Twisted Automotive alapítója például kétszázat rendelt az utolsó évjáratból, és ezek közül tizenhatot kínál eladásra.

A Land Rovereket még 2016-ban regisztrálták, és gondosan eltették egy száraz raktárba,

majd most vették elő, hogy a megrendelők igénye szerint egyedi terepjárót építsenek belőlük. Minden példány Defender 110, a hosszabb változat, amiket a 2,3 literes, 308 lóerős benzines vagy a 2,2 literes, 176 lóerős dízelmotorral szereltek, egyformán hatfokozatú manuális váltóval.

Az átadásuk előtt a Defendert alaposan modernizálják, egyedi futóművel, 18 colos kerekekkel, erősebb fékekkel szerelik fel, a vevő által választott bőrrel kárpitozzák, és korszerű hifivel szerelik. A jövőnek eltett Land Roverek nem lesznek olcsók, a Twisted által hangolt Defender ára 135 ezer fonttól indul, ami 63 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

V8-assal búcsúzik a Land Rover Defender

405 lóerővel máris izgalmasabb a klasszikus terepjáró.

Egy unatkozó brit milliárdos elkészítette az IGAZI új Defendert

Az Ineos Grenadier azt az űrt hivatott betölteni, amit az új Defender már nem tud. Kompromisszummentes határvidéki túlélőjárműnek tervezték.

És ezt olvastad már?
Úgy megy ez a dízel BMW, hogy Teslával se léped le