Itt volt az ideje a Lexus nagyobbik szabadidő-terepjárójánál a ráncfelvarrásnak, és elsősorban nem is a formáját dolgozták át, hanem olyan apróságokon változtattak, amivel még jobb prémiumautó válik az RX 450h-ból.
2015-ben jelent meg a Lexus RX negyedik generációja, és még egyáltalán nem számított réginek a formája, ezért nem is nagyon változtattak rajta a modellfrissítéssel. A fényszórókat azonban szélesebbre szabták, az orsó alakú hűtőmaszkot és a lökhárítót pedig áramvonalasabbra, amitől mégiscsak jobban néz ki a méretes SUV.
A belső tér még ennyit sem változott, ami a formát illeti, de itt már találunk hasznos újdonságokat. A legfontosabb az, hogy
a Lexus végre támogatja az okostelefon-tükrözést Android Auto és Apple CarPlay segítségével,
a középső kijelzőt érintőképernyőre cserélték, az egér helyett pedig touchpad került az ülések közé.
Az RX továbbra is kapható három üléssoros, hosszított kivitelben,
de mostantól a második sorba két különálló fotel is rendelhető, ami a sínen eltolható harmadik sorral együtt csaknem tíz centivel növelte meg a leghátul utazók lábterét.
A hajtáslánc nem változott, továbbra is a V6-os motorral szerelt, 313 lóerős hibrid rendszer kerül az RX 450h-ba,
de ragasztással merevebbé tették a karosszériát, ezért még stabilabban fordul. A Lexus a legújabb vezetéssegítő rendszereket is beletette, amivel már felismeri nappal a kerékpárosokat, este pedig a gyalogosokat, és fékez, ha szükséges.
A legérdekesebb az új fényszórók tükörpengés megoldása.
A Lexus az elsők között szerelt LED-es fényszórót az autóiba, és most ez a megoldás is újdonságnak számít. A LED-ek előtt nagy sebességgel forgó tükörpenge osztja el a fényt, amivel gyorsabban és hatékonyabban tudja változtatni a fénykévét szembejövő forgalom esetén.