A megosztóra tuningolt autóiról ismerős Mansory nem aprózta el a felkészülést a végül elmaradt genfi autószalonra, és ez az alkotásuk még inkább különbözik a szériától.
A Mansoryt az extravagáns tuningolt autóiról ismerheted, és most egy lépéssel tovább mentek a hatalmas kerekeknél és a hajmeresztő színeknél. Az elmaradt genfi autószalonra készültek a Cabrera névre keresztelt sportautóval, aminek nem véletlenül lehet ismerős a formája.
Az alapokat az Aventador leginkább kiélezett SVJ változata adja,
de a Mansory annyira megváltoztatta a kinézetét, főleg szemből nézve, hogy teljesen egyedi karaktert kapott. A Lamborghini jellegzetes arányai, a felfelé nyíló ajtók és a hátsó rész elárulja a rokonságot, de a négy kipufogóvég és a gigantikus diffúzor azért itt is elég meggyőző.
A belső térben a Mansory stílusában mindent Alcantarával és pikkelymintás szénszálas anyaggal borítottak, amit még inkább kiemelnek a méregzöld betétek.
Ha ízléses nem is lett a Cabrera, erősebb igen, a 6,5 literes V12-es ugyanis nem maradt gyári állapotban.
A teljesítménye 770-ről 810 lóerőre nőtt, a legnagyobb nyomatéka 720 helyett 780 Nm, amivel a Cabrera
már 2,6 másodperc alatt képes százra gyorsulni, két tizeddel rövidebb idő alatt, mint az Aventador.
A végsebesség 355 km/órára nőtt.
A Mansory számára azért is lehetett fájó a genfi szalon elmaradása, mert a tuningcég itt ünnepelte volna a harmincadik születésnapját.
A Cabrera is erre az alkalomra készült, amiből összesen csak három darabot építenek meg.