Még csak három hónapja mutatta be a Mustang-ihlette elektromos hajtású crossovert a Ford, máris eljutott az európai utakra. Sőt, a kontinensen előbb kapjuk meg a Mach-E-t, mint az amerikaiak.

A Ford nagy meglepetést keltett azzal, hogy Mustang Mach-E néven mutatta be az elektromos hajtású crossoverét.

A legendás sportautó által ihletett újdonság három hónappal később már be is futott az európai utakra. Londonban lehet vele találkozni először, aztán hét további európai országban jelenik meg, ami azt jelenti, hogy előbb kapjuk meg, mint az amerikaiak.

Az előrendelés már elindult, és a Ford azt is elárulta, hogy

a vevők 85 százaléka a nagyobb, 98,8 kilowattórás akkumulátorral rendelte, ami körülbelül 600 kilométeres hatótávot enged.

A feltöltése sem lesz lassú, a Mustang Mach-E akár 150 kilowattal tölthető lesz, ami tíz perc alatt csaknem száz kilométerrel képes növelni a hatótávot.

A stílusa lehet, hogy amerikai, de a Mustang Mach-E fejlesztésében már az első pillanattól kezdve részt vettek a Ford európai mérnökei, ezért a menettulajdonságait az itteni utakra is optimalizálták.

A német árakat már lehet tudni, a 450 kilométeres hatótávú, hátsókerék-hajtású alapmodell 46 900 euróba kerül,

ami 15,8 millió forintnak felel meg, tehát körülbelül annyit kérnek érte, mint a V8-as motorral szerelt Mustang GT-ért.

A nagyobb hatótávú modell ára 54 500 eurótól indul, ami 18,3 millió forintot jelent. A Fordnak nem ez lesz az egyetlen elektromos újdonsága, a legtöbb típusból készül mild hibrid, full hibrid vagy plug-in hibrid változat, az idei év végére összesen 14-féle olyan Ford közül választhatsz, amiben elektromotor is került a hajtásba.

Ez is érdekelhet:

Végre egy kis crossover, amit vezetni is jó: Ford Puma

Kipróbáltuk az új Ford Pumát és fülig ért a szánk.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés