Az első próbálkozás után kétségek merültek fel, hogy a Tuatara valóban elérte-e az 508 km/órás sebességet, ezért az SSC egy második kísérletet szervezett a sebességrekord hiteles megdöntésére, de a sikert több apróság is hátráltatta.
A Koenigsegg hivatalos és a Bugatti nemhivatalos sebességrekordját is megdöntötte a Shelby Supercars, amikor a Tuatara névre keresztelt szuperautója 508,73 km/órás sebességgel száguldott a nevadai sivatagban.
A mérés hitelességét illetően azonban kétségek merültek fel, ezért a márka alapítója, Jerod Shelby egy második alkalmat szervezett, amikor még jobban dokumentálva, közönség előtt is megismétlik a rekorddöntést.
A futamot december közepére szervezték, és három youtuber is meghívást kapott rá, de az utazási korlátozások miatt csak egyikük tudott részt venni. Az első napot tesztelésre szánták, de mivel esett az eső, ezért a második napra maradt az is, hogy tesztpilóta helyett
a kísérlethez használt Tuatara tulajdonosa megismerkedjen az autójával, mielőtt célba veszi az ötszázas tempót.
A bemelegítés során csökkentett turbónyomással, mérsékelt teljesítménnyel futott az autó,
és az egyik körben a sofőr már a rekorddöntéshez használt kifutópálya felénél elvette a gázt, mert rendellenességet észlelt az autóban. Kiderült, hogy a méréshez használt számtalan eszköz kábelezése miatt túlmelegedett a motor, és két gyújtógyertya is meghibásodott.
Mindez után egyáltalán nem számít rossz eredménynek, hogy két hengerrel kevesebbel, kisebb teljesítmény mellett is 404 km/órás sebességet ért el a Tuatara. Jerod Shelby persze nem elégedett meg ennyivel, a sikertelen tesztnap után újat szervez, valamikor jövőre, hogy megmutassa, mire is képes az 1750 lóerős amerikai szuperautó.