A tökéletes dolgokon kár lenne változtatni, de azért fejlődni mindig lehet. A Mazda ebben a szellemben javított néhány dolgot az MX-5-ön.

A Mazda roadstere az egyik kedvenc autónk, örömmel ülünk a volánja mögé minden évben akkor is, ha nem sok változott rajta az előző évhez képest. Az MX-5-nek már a negyedik generációja is 2015 óta készül, ezért nem számít új modellnek, de a Mazda minden évben változtatott rajta egy kicsit, hogy továbbra is lehessen szeretni.

A következő modellév egyik újdonsága a Mazda Kinetic Posture Control névre keresztelt rendszer.

A japán mérnököknek sikerült elérni, hogy még kezesebb legyen az MX-5, ha ez egyáltalán lehetséges: a kanyarokban a hátsó kerekek közül az egyiket fékezi úgy, hogy kisebb legyen az oldaldőlés, ne emelje fel a kereket, ezzel jobb legyen a tapadás.

Ha eddig nem tudtál volna választani a különféle színek közt, akkor most még nehezebb lesz,

mert a kínálat egy újabb fényezéssel és kárpittal bővült. A Platinum Quartz Metallic a nevének megfelelően egy aranybarna homokszín, míg a Terracotta Nappa egy barna bőrkárpit, amihez fekete ajtóbetétek járnak. A vászontető pedig már kékben is rendelhető.

Az MX-5 továbbra is kétféle motorral, a 132 lóerős 1,5 literessel és a 184 lóerős kétliteressel készül, és bár a lehetséges utódjáról már felröppentek a hírek, a jelenlegi modell egy évig még biztosan gyártásban marad. Sajnálnánk is, ha nem folytatódna a Mazda-roadster története, mert van miért rajongani a kicsi és könnyű kétüléses sportkocsiért.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában