Nincs vita; az új Mazda MX-5 RF egyszerűen gyönyörű. Mégis, mivel reklámozol egy olyan tárgyat, amit ha meglátsz, azonnal a garázsodban akarod tudni?

A JWT reklámügynökség ezt felismerve nem is vitte túlzásba a stratégiát. Nem kell olyan reklám, melyben James Bond robbanásokon ugrat keresztül egy Miatában ülve. Tök szükségtelen az embereknek bebeszélni, hogy az RF szép és jó, hiszen ezt mindenki látja. Csak egy interaktív billboard kell a kocsiról, mely nem tesz mást, mint megszámolgatja, hányan bámulják meg az igéző formákat.

Jó bornak nem kell cégér. A Mazda tudja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

A Player kérdése: Mit gondolsz Sydney Sweeney a napokban villantott áttetsző ruhájáról?
90% Nekem bejön!
10% Szerintem ez már sok.