Nincs vita; az új Mazda MX-5 RF egyszerűen gyönyörű. Mégis, mivel reklámozol egy olyan tárgyat, amit ha meglátsz, azonnal a garázsodban akarod tudni?

A JWT reklámügynökség ezt felismerve nem is vitte túlzásba a stratégiát. Nem kell olyan reklám, melyben James Bond robbanásokon ugrat keresztül egy Miatában ülve. Tök szükségtelen az embereknek bebeszélni, hogy az RF szép és jó, hiszen ezt mindenki látja. Csak egy interaktív billboard kell a kocsiról, mely nem tesz mást, mint megszámolgatja, hányan bámulják meg az igéző formákat.

Jó bornak nem kell cégér. A Mazda tudja.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés