Nincs vita; az új Mazda MX-5 RF egyszerűen gyönyörű. Mégis, mivel reklámozol egy olyan tárgyat, amit ha meglátsz, azonnal a garázsodban akarod tudni?

A JWT reklámügynökség ezt felismerve nem is vitte túlzásba a stratégiát. Nem kell olyan reklám, melyben James Bond robbanásokon ugrat keresztül egy Miatában ülve. Tök szükségtelen az embereknek bebeszélni, hogy az RF szép és jó, hiszen ezt mindenki látja. Csak egy interaktív billboard kell a kocsiról, mely nem tesz mást, mint megszámolgatja, hányan bámulják meg az igéző formákat.

Jó bornak nem kell cégér. A Mazda tudja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
49% Szerencsére nem.