Nincs vita; az új Mazda MX-5 RF egyszerűen gyönyörű. Mégis, mivel reklámozol egy olyan tárgyat, amit ha meglátsz, azonnal a garázsodban akarod tudni?

A JWT reklámügynökség ezt felismerve nem is vitte túlzásba a stratégiát. Nem kell olyan reklám, melyben James Bond robbanásokon ugrat keresztül egy Miatában ülve. Tök szükségtelen az embereknek bebeszélni, hogy az RF szép és jó, hiszen ezt mindenki látja. Csak egy interaktív billboard kell a kocsiról, mely nem tesz mást, mint megszámolgatja, hányan bámulják meg az igéző formákat.

Jó bornak nem kell cégér. A Mazda tudja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A Bugatti Veyron és a Škoda Octavia dizájnerét vették fel az MG-hez

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés