Nincs vita; az új Mazda MX-5 RF egyszerűen gyönyörű. Mégis, mivel reklámozol egy olyan tárgyat, amit ha meglátsz, azonnal a garázsodban akarod tudni?

A JWT reklámügynökség ezt felismerve nem is vitte túlzásba a stratégiát. Nem kell olyan reklám, melyben James Bond robbanásokon ugrat keresztül egy Miatában ülve. Tök szükségtelen az embereknek bebeszélni, hogy az RF szép és jó, hiszen ezt mindenki látja. Csak egy interaktív billboard kell a kocsiról, mely nem tesz mást, mint megszámolgatja, hányan bámulják meg az igéző formákat.

Jó bornak nem kell cégér. A Mazda tudja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Ha ezek vannak otthon nálad, akkor igazi nőcsábász vagy – Avagy tárgyak, amitől izgalmas lesz egy randi otthon

Szinte észre sem veszed, úgy újult meg a Honda HR-V

További cikkeink a témában