Tárnok Zsolt mesteri formaterve mögé olyan teljesítményt pakoltak a Mazzanti mérnökei, amivel az Evantra bármelyik Ferrarival és Porschével felveszi a versenyt.

A Tárnok Zsolt által tervezett autó részben visszakanyarodott az alapokhoz (a hátsó szárny esetében például visszatértek a tavaly februárban bemutatott egyszerűbb verzióhoz), részben előrelépett, hiszen a három másodperces gyorsulás még a decemberben megszellőztetett adatokat is jócskán túlszárnyalja.

A monacói Top Marques autókiállításon bemutatott kocsiban egy 700 lóerős, hétliteres V8-ast találunk, szárazteknős kenési rendszerrel és titánium szelepekkel, valamint egy hatfokozatú szekvenciális váltót. Az autó belseje első ránézésre versenyautósan puritán, az exkluzivitás jegyében a vásárlók dönthetik el, hogy bőrborítás és más minőségi anyagok közül mit szeretnének a saját Evantrájukban látni.

Luca Mazzanti szerint az Evantrával egy kompromisszumoktól mentes autó született, ami karakterével és exkluzivitásával valódi érzelmeket vált ki az emberekből. A sokat emlegetett exkluzivitást a Mazzantinál nagyon komolyan veszik: hogy megőrizzék az egyediségét, évente mindössze öt autót fognak gyártani.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
12% Naná, és nagyon keményen.
48% Igen, de menedzselhető.
41% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés