Ha már úgyis a flip-flop papucsokra hasonlít az idei évtől a Formula–1-es autókra kerülő biztonsági keret, a halo, a McLarennél valakinek máris fantasztikus ötlete támadt: egy papucsgyártó céget fognak reklámozni rajta.

Csak egy reklámzseni fejéből pattanhatott ki az ötlet, hogy a jövő heti Ausztrál Nagydíjon a McLaren autóinak halójára egy flip-flop papucsokat is gyártó divatmárka, a Gandys hirdetése kerül.

A márka limitált szériás, narancs-kék színű McLaren-papucsokkal jön ki ebből az alkalomból, és az eladásból származó bevételt egy Sri Lanka-i árvákkal foglalkozó alapítványnak szánják, mivel a cég alapítói maguk is árvák voltak.

A papucsnak pedig más hasznát is tudják venni a McLarennél, emlékezz csak, amikor 2015-ben a Brazil Nagydíjon Alonso kiült a kempingszékbe...

Ezt is látnod kell:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
44% Igen, de menedzselhető.
42% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés