A Heineken és a Formula–1 megvalósítja egy szerencsés rajongó álmát.

A Heineken és a Formula–1 újabb évekkel toldotta meg a tíz éve tartó együttműködését, és a nagy bejelentés mellé egy igazi rajongói meglepetés is társult:

Olyan szezonbérletet dobnak a piacra, amellyel a kiválasztott szerencsés egy kísérővel karöltve a teljes idény mind a 24 versenyhétvégéjén ott lehet. Ráadásul sem az utazás, sem a szállás költségei miatt nem kell majd aggódniuk, minden benne van a csomagban.

A bérlet, pontosabban a kártya önmagában is ereklye: szénszálas anyagból készül, ezzel jelezve, hogy nem egy hétköznapi műanyagkártyáról, hanem egy technológiai ihletésű, valódi gyűjtői darabról van szó:

Az első tulajdonosa már meg is van. A 29 éves brit Brandon Burgess annyira megszállott szurkoló, hogy idén saját zsebből – nagyjából 20 ezer fontot, vagyis 8,8 millió forintot rászánva – és minden szabadságnapját beáldozva járja végig a teljes szezon minden állomását. A Heineken úgy gondolta, ekkora elhivatottságot nem lehet szó nélkül hagyni, jutalmul pedig a 2026-os évadot már teljesen költségmentesen élheti át a világ körül.

Azonban nem csak ő kaphat ilyen lehetőséget, az F1 Unlocked programhoz csatlakozók közül bárkinek esélye nyílhat arra, hogy megnyerje a sportág történetének legexkluzívabb, életre szóló élményét a következő szezonra.

(Forrás: Formula1.com, fotó: Getty Images)

Drasztikus változás jöhet az F1-be: minden futamon életbe léphet a Monaco-szabály

Ha a javaslat zöld utat kap, a stratégiai sakktábla újra életre kelhet az F1-ben.

Rémálom a helyzet a McLarennél?

Kemény időszak elé néz a McLaren a bajnoki hajrában.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
42% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
58% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Folyékony arany – amikor az ital jóval több, mint élvezet
Hirdetés