Robusztus külső és az A osztályhoz képest kicsit átvariált belső jellemzi a Merci kompakt crossoverének tanulmányváltozatát.

A Kínában bemutatkozó tanulmány valószínűleg nem sokban különbözik az őszi Frankfurti Autószalonra tartogatott szériamodelltől, így már most nyugodtan kijelenthetjük, hogy az A osztály alapjaira egy kifejezetten jellegzetes kompakt crossovert építettek a Mercedes mérnökei. A 4,38 méter hosszú, 1,97 méter magas és 1,57 méter széles kocsi sokkal robusztusabb benyomást kelt a ferdehátú A osztálynál, csupán az azonos, 2,69 méteres tengelytáv árulkodik a közös padlólemezről.

A bátor formatervnek köszönhetően a GLA közel sem hasonlít annyira az A osztályra, mint a Detroitban bemutatott CLA, a crossover-stílusjegyekről pedig a tetősín, a lökhárító alatti védőlemez, megemelt hasmagasság és húszcolos felnik gondoskodnak.

Belül a kocsi nem sokat változott, ugyanaz a kompakt Merciknél megszokott műszerfal fogad, amit az A osztálynál és a CLA-nál, csupán a látványos szegélyek, a bőrkárpit és néhány apróbb változás a műszerfalon jelzi, hogy egy GLA belsejét látjuk.

A crossover hajtáslánca szintén megegyezik az alapjául szolgáló ferdehátúéval: a koncept változatba egy kétliteres, 211 lóerős turbómotor került, hétfokozatú duplakuplungos váltóval és 4Matic összkerékhajtással, de a jövőre érkező szériaváltozat már dízelmotorokkal is elérhető lesz, és feltehetőleg a 300 lóerős AMG modellre sem kell már sokat várni.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés