Már az ajtón kopogtat.

A Ferrari csapatfőnöke, Mattia Binotto megerősítette, hogy jövőre kik lesznek a csapat tartalékpilótái abban az esetben, ha valamiért Charles Leclerc és/vagy Carlos Sainz Jr. nem tudna rajthoz állni:

a Haas versenyzője, Mick Schumacher és az FE-be száműzött Antonio Giovinazzi

– előbbi 11 futamon, míg utóbbi 12 versenyen lesz a tartalék a 23 futamos, rekordhosszú 2022-es idényben.

Giovinazzi egyébként a Ferrari partnercsapatainak, azaz az Alfa Romeónak és a Haasnak is a rendelkezésére áll, ha a szükség úgy kívánja. Schumacher fia pedig ugye a Haasnál fog versenyezni jövőre is, így ha valamiért behívnák őt a maranellóiak, abban az esetben az amerikai istállónak is gondolkodnia kellene a helyetteséről.

Láttunk már ilyet, a williamses George Russell például a koronavírusos Lewis Hamiltont helyettesítette a 2020-as Szahíri Nagydíjon, miközben az ő helyére a Williams tartalékpilótája, a Forma–2-ben versenyző Jack Aitken ugrott be.

Vagyis még az is lehet, hogy jövőre ismét láthatunk egy Schumachert a Ferrari színeiben versenyezni az F1-ben, ami egészen biztosan érzelmes látvány lenne.

2019 áprilisában közel tíz évvel Michael Schumacher utolsó ferraris tesztje után fia, Mick először vihetett pályára Forma–1-es autót, ami természetesen egy Ferrari volt

Ahogy fentebb is említettük, jövőre, az új érának változatlan pilótapárossal vág neki a Ferrari, ugyanakkor az közel sem biztos, hogy Leclerc kitölti a 2024-ig szóló szerződését, akár idő előtt távozhat:

Charles Leclerc faképnél hagyhatja a Ferrarit

Mint minden pilótának, az ő szerződésében is akadnak záradékok.

(Fotó: Formula 1, Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Hamilton mégsem folytatja? Gondolkodási időt kért a Mercedestől

Annyira frusztrált a szezonzárón történtek miatt, hogy abbahagyhatja a brit.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában