Renault Mégane E-Tech Electric, 2022-es modell
A lemez-üveg arány eltolódott a lemez javára, így tömör, tankszerű az új modell
A menetjelző C-betű alaposan megváltozott
Meredek orr, rövid túlnyúlás elöl, hatalmas kerék
A sziluett erősen emlékeztet a VW ID.3-ra, a részletek nagyon mások
További 25 kép
Magasra kerültek a lámpák, ettől kicsit SUV-os, crossoveres a Mégane feneke
20 collos gyári felni egy Mégane-on!
A töltő jobb előre került: minden csatlakoztatásnál körbe kell majd sétálni a kocsit
Aranyos az új emblléma a konnektor fedelén
Nincs új elektromos autó hülye kilincs nélkül
A hátsó kilincs a Cliót idézi
Megmaradt a függőlegesen tájolt tablet a műszerfalon
Elsőre elég zavaros, komplikált a munkahely a sok bajuszkapcsolóval képernyővel - majd meglátjuk, élőben milyen az ergonómia
Az új virtuális műszerblokk
A fő kijelző rettenetesen tükröződik
Szerencsére maradt sok fizikai gomb, a fő funkciókat könnyű lesz gyorsan elérni az új Mégane-ban
Az irányváltó olyan, mint a Mercedesekben szokott lenni, így három bajuszkapcsoló is van a kormány jobb oldalán
Fa(hatású) betét az ajtókárpiton
Érdekes, ahogy a hangsugárzó fedele túlnyúlik az ajtón
A csomagtér egyszerű, rendezett
A raktérpadló alatti rekeszekbe jöhetnek a töltőkábelek, KRESZ-cuccok
A raktérpadló alatti rekeszekbe jöhetnek a töltőkábelek, KRESZ-cuccok
Az elektromos Mégane orrában nincs csomagtér
A helykínálat átlagos kompaktos, érzésre hasonló a mostani modelléhez
Elektromos Mégane, kékben
Minden színben jól néz ki a kocsi
Nagy kerék, sok lemez, keskeny ablakok
Luca de Meo Renault-vezér is eljött, hogy pózoljon az új Mégane-nal