Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ideje elfelejtened mindent, amit eddig a Nissan kisautójáról tudtál. Bemutatták az új Micrát, ami sokkal vagányabb lett az elődjénél, nagyobb utastérrel és több extrával jön.

A nevét megtartotta, de minden téren alaposan megváltozott a Micra, rá sem lehet ismerni. A Nissan kisautója új alapokra épül, így valamivel hosszabb, szélesebb és laposabb az elődjénél. De a legtöbbet a stílusa változott: ez már nem az a gömbölyű, csajos autó, ahogyan eddig ismerted. Sportos, lendületes formát kapott, így olyan konkurensek közt is megállja a helyét, mint amilyen a Fiesta vagy a Clio. Egyébként az utóbbi alapjára épül, és vele egy gyárban is készül.

Belül is komolyabb autó benyomását kelti az új Micra, az alacsonyabb üléspozíció azt jelenti, hogy jobban érzed majd magad a kormánykerék mögött. Megjelennek benne olyan extrák, amelyek egyáltalán nem megszokottak a kisautók között: lesz városi vészfékező, gyalogosfelismerő, sávelhagyás-figyelmeztető, holttérfigyelő, de felülnézeti képet adó kamera és navigáció is a 7 colos érintőképernyőn. De a legmenőbb a Bose hifi, aminek még fejtámlába épített hangszórója is van.

A Micra karosszériája nemcsak vagányabb, de áramvonalasabb is az eddigi buborékformánál, a 0,29-es Cw-érték jónak számít a kiskocsik között. A motorok a Renault-tól érkeznek, így lesz 0,9 literes, háromhengeres turbós benzines és 1,5 literes dízel is, mindegyik 90 lóerős. Az alapmodellt pedig egy ezer köbcentis, 73 lóerős háromhengeressel szerelik. A külsőt és belsőt színes betétekkel dobhatod fel, így ha ebben a narancsban nem is jön be, a 125-féle színkombináció között biztosan találsz neked tetszőt.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.