Hivatalos közleményben mentek neki a Forma–1 tulajának a versenyrendezők.

Felröppent az a hír, hogy az F1 kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media szeretne megválni a száguldó cirkusztól, mivel reformtörekvéseikből nem tudták kihozni a maximumot.

Máris szabadulna a Forma–1-től az új tulaja?

Ki fogod találni, ki lehet a vásárló.

És úgy tűnik, hogy ez az F1-es Promóterek Szövetségének (FOPA), vagyis a versenyrendezőknek sem lenne éppen ellenére, ugyanis a hétfői londoni gyűlésükön kijelentették, hogy a Liberty Media nem végzi jól a munkáját, és ennek hivatalos közleményben is hangot adtak

  • a tévés közvetítések kapcsán: „A sportágnak hosszú távon nem érdeke, hogy szurkolói elveszítsék a szabad hozzáférést a közvetítési tartalmakhoz.”
  • a fejlesztések kapcsán: „Nem egyértelmű, milyen új kezdeményezései vannak az F1-nek, a megvalósításba pedig nem vonják be a szervezőket.” 
  • és a naptárbővítés kapcsán: „Az új versenyeket nem a már meglévő futamok kárára kéne naptárba emelni, jóllehet a szövetségünk szorgalmazza az alternatív üzleti modellek jövőbeni bevezetését.”

A gyűlésen egyébként a 2019-es idény 21 versenyhelyszínből 16 képviselője jelent meg, köztük Silverstone ügyvezető igazgatója, Stuart Pringle, aki nem fogta vissza magát:

„Mindenki elégedetlen, a Liberty ötletei ötletszerűek és csapongóak. Komoly kétségeink vannak a sportág jövőjével kapcsolatban a jelenlegi vezetőkkel.”

Eközben meg...

Keszthelyi Vivien a női F1 küszöbén áll, és már az ajtón kopogtat

Ott van szűkített döntőben, 18 helyért folyik a harc.

(via, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés