A Rexton a Ssangyong legnagyobb szabadidő-terepjárója, és a csúcsmodell most ennek megfelelően magabiztosabb, karakteresebb külsőt kapott a ráncfelvarrással.
Az utóbbi időben a Ssangyong neve már nem jelent egyet a furcsa kinézetű autókkal, és ez a koreai márka csúcsmodelljére, a Rexton 2017-ben bemutatott jelenlegi generációjára is igaz. De az lehetséges, hogy nem volt elég karakteres, ezért a dizájnerek most sokkal feltűnőbb külsőt alkottak neki az esedékes ráncfelvarrással.
A nagyobb méretű, gyémántmintás krómozott hűtőmaszkkal és az új teljesen LED-es fényszórókkal elegánsabb és drágább autó benyomását kelti a Rexton.
A hátsó részen kevesebb a változás, de a lámpák fénydizájnja itt is modernebb lett, közéjük krómcsík került, a lökhárító aljába kipufogóvég-imitációt terveztek.
A belső térben jobb minőségű anyagokat használtak, hogy fokozzák a prémiumautó-hangulatot,
új az audis stílusú négyküllős kormánykerék, a mögötte látható, 12,3 colos képernyővel helyettesített műszeregység és a középkonzol elrendezése is. A hátsó utasok külön USB töltőket és kényelmesre dönthető üléstámlákat kapnak.
A 2,2 literes turbódízel motorja sem maradt változatlan, a teljesítményét 181-ről 202 lóerőre növelték,
a maximum nyomatékát 420-ról 440 Nm-re nőtt, a korábbi hétfokozatú helyett pedig egy új, nyolcfokozatú automata sebességváltót kínálnak. Újdonság még az intelligens adaptív tempomat, ami szinte önvezetővé teszi a Ssangyong csúcsmodelljét.