A Rexton a Ssangyong legnagyobb szabadidő-terepjárója, és a csúcsmodell most ennek megfelelően magabiztosabb, karakteresebb külsőt kapott a ráncfelvarrással.

Az utóbbi időben a Ssangyong neve már nem jelent egyet a furcsa kinézetű autókkal, és ez a koreai márka csúcsmodelljére, a Rexton 2017-ben bemutatott jelenlegi generációjára is igaz. De az lehetséges, hogy nem volt elég karakteres, ezért a dizájnerek most sokkal feltűnőbb külsőt alkottak neki az esedékes ráncfelvarrással.

A Rexton jelenlegi szériája így nézett ki eddig...
...és így néz ki a 2021-től rendelhető újabb modell.

A nagyobb méretű, gyémántmintás krómozott hűtőmaszkkal és az új teljesen LED-es fényszórókkal elegánsabb és drágább autó benyomását kelti a Rexton.

A hátsó részen kevesebb a változás, de a lámpák fénydizájnja itt is modernebb lett, közéjük krómcsík került, a lökhárító aljába kipufogóvég-imitációt terveztek.

A belső térben jobb minőségű anyagokat használtak, hogy fokozzák a prémiumautó-hangulatot,

új az audis stílusú négyküllős kormánykerék, a mögötte látható, 12,3 colos képernyővel helyettesített műszeregység és a középkonzol elrendezése is. A hátsó utasok külön USB töltőket és kényelmesre dönthető üléstámlákat kapnak.

A 2,2 literes turbódízel motorja sem maradt változatlan, a teljesítményét 181-ről 202 lóerőre növelték,

a maximum nyomatékát 420-ról 440 Nm-re nőtt, a korábbi hétfokozatú helyett pedig egy új, nyolcfokozatú automata sebességváltót kínálnak. Újdonság még az intelligens adaptív tempomat, ami szinte önvezetővé teszi a Ssangyong csúcsmodelljét.

Melyik jön be jobban, a korábbi vagy az új?

A Ssangyong Rexton melyik változata jön be jobban?

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában