Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Rexton a Ssangyong legnagyobb szabadidő-terepjárója, és a csúcsmodell most ennek megfelelően magabiztosabb, karakteresebb külsőt kapott a ráncfelvarrással.

Az utóbbi időben a Ssangyong neve már nem jelent egyet a furcsa kinézetű autókkal, és ez a koreai márka csúcsmodelljére, a Rexton 2017-ben bemutatott jelenlegi generációjára is igaz. De az lehetséges, hogy nem volt elég karakteres, ezért a dizájnerek most sokkal feltűnőbb külsőt alkottak neki az esedékes ráncfelvarrással.

A Rexton jelenlegi szériája így nézett ki eddig...

...és így néz ki a 2021-től rendelhető újabb modell.

A hátsó részen kevesebb a változás, de a lámpák fénydizájnja itt is modernebb lett, közéjük krómcsík került, a lökhárító aljába kipufogóvég-imitációt terveztek.

új az audis stílusú négyküllős kormánykerék, a mögötte látható, 12,3 colos képernyővel helyettesített műszeregység és a középkonzol elrendezése is. A hátsó utasok külön USB töltőket és kényelmesre dönthető üléstámlákat kapnak.

a maximum nyomatékát 420-ról 440 Nm-re nőtt, a korábbi hétfokozatú helyett pedig egy új, nyolcfokozatú automata sebességváltót kínálnak. Újdonság még az intelligens adaptív tempomat, ami szinte önvezetővé teszi a Ssangyong csúcsmodelljét.

Melyik jön be jobban, a korábbi vagy az új?

A Ssangyong Rexton melyik változata jön be jobban?

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.