Most már biztos, hogy nem lesz semmi a Nikola hidrogén-üzemanyagcellával szerelt elektromos pick-upjából, az amerikai cég bejelentette, hogy nem kerül gyártásba a Badger.
Még csak virtuálisan létezett, de már úgy is nagyon ígéretes volt az amerikai Nikola pick-upja.
A Badger nem a formája, hanem a technikája miatt izgalmas, ugyanis az akkumulátor egy feltöltésével 480 kilométer a hatótávja, de a fedélzeten lévő hidrogén-üzemanyagcellával további 480 kilométert lett volna képes megtenni.
A Badger a teljesítményével is a Tesla Cybertruck ellenfele lehetett volna,
hiszen az elektromotorok összesen több mint 900 lóerős teljesítményre képesek, amivel 2,9 másodperc alatt gyorsulhatott volna százra. A formája pedig nem olyan megosztó, mint a Teslának, és ezzel máris sikerre számíthatott volna a piacon.
A gyártást a General Motors közreműködésével képzelték el, az amerikai óriás részesedést is vásárolt a Nikolában,
de aztán a kis céget övező botrányok és az alapító lemondása után inkább kivonultak a támogatás mögül. A GM-nek így is ígéretes elektromos kínálata kezd kialakulni a Cadillac és a Hummer újjászületésével.
A Nikola visszafizeti az összes előleget, amit az érdeklődők a Badger pick-upra letettek, és inkább a nehéz teherjárművekre koncentrál. A korábban bemutatott nyerges vontatókat a General Motors hidrogén-üzemanyagcellás rendszerével szerelik fel, az első prototípusok a jelenlegi megállapodás szerint 2021 végén kerülhetnek az utakra.