Nagy tervekkel vág neki a jövőnek a Fisker Karma gyártási jogait birtokló cég. A sanghaji autószalonon nemcsak az egyetlen modellje feljavított változatát mutatta be, de az utódját előrevetítő tanulmányt is, amit a Pininfarina tervezett.
Henrik Fisker formatervezőként vált ismertté, olyan ikonikus sportautók viselik a keze nyomát, mint a BMW Z8 és az Aston Martin DB9. Saját álmát is valóra váltotta, a hatótáv-növelő benzinmotorral szerelt, elektromos hajtású Fisker Karma azonban csődbe vitte a cégét. A gyártási jogokat megszerző cég Karma Automotive néven indult újra, és most három autót is bemutattak.
Még mindig az eredeti tervek szerint készül a Fisker Karma, csak már Karma Revero GT néven, ami a motorját is lecserélte. A General Motorstól származó kétliteres helyére a BMW-től vásárolt 1,5 literes, háromhengeres benzines került, ami csak az akkumulátort tölti, a kerekeket kizárólag elektromotor hajtja, 540 lóerős teljesítménnyel.
Nem lenne könnyű felülmúlni Henrik Fisker jellegzetes dizájnját, de ha valakinek, akkor a Pininfarina stúdiónak sikerül.
A Karma felkérésére tervezték azt a tanulmányautót, amit egyszerűen csak GT Concept néven mutattak be a sanghaji autószalonon. A Revero alapjára épülő szedán olyan stílusos formát kapott, amihez foghatót tényleg csak olaszok képesek álmodni.
Egy harmadik újdonságot is kiállított a Karma, ez az SC1 Vision Coupé, ami azt mutatja meg, milyen formavilágra számíthatunk a márkától a jövőben.
A kétüléses roadster feltűnően hosszú, felfelé nyíló ajtókat kapott, amivel elég látványos jelenség lenne az utakon. A kínai háttérrel erősnek tűnő Karma ezzel is jelzi, hogy egyre inkább érdemes fejben tartanod a nevüket.