Outlaw néven épít az eredetitől eltérő, de talán azoknál is jobb klasszikus Porschéket az Emory Motorsports. A legújabb alkotásuk az egyik legszebb 356-nak számít, ráadásul 200 lóerős motorral szerelték.
John Oates neve neked is ismerős lehet, ha nem, akkor is biztosan vagy százszor hallottad már a Daryl Hallal együtt előadott Maneater szaxofonszólóját.
Az idén hetvenéves zenész pedig olyan ajándékkal lepte meg magát, amit biztosan mi is hasonlóan tettünk volna a helyében. Nem egyszerűen vett egy veterán Porsche 356-ot, hanem az Emory Motorsports műhelyébe vitte, ahol valami még jobbat alkottak belőle.
Az Emory alkotásai egyáltalán nem gyáriak, de ezt nem érzed majd szentségtörésnek, ha meglátod a végeredményt. Az alapokat egy félig törött 356 Cabriolet adta, amit 1960-ban gyártottak, és amire egy korábbi évjáratú példány eleje került.
Az áramvonalasabb orrával és a lapos keménytetővel máris vagányabb kiállása lett a klasszikus Porschének.
A motorja sem eredeti, de még csak nem is egészen Porsche-termék.
Az Emory saját fejlesztésű 2,4 literes négyhengereséről van szó, amit a 964-es széria hathengeresének mintájára építettek meg, és elektronikus vezérlésű kettős gyújtással 203 lóerőt hoztak ki belőle. Képzelheted, hogyan megy, ha az egész autó 839 kilogrammot nyom.
Az utastér tökéletesen hozza a hatvanas évek hangulatát a zöld számlapokkal és a konyakbarna színű, korabeli stílusú kagylóülésekkel.
A vezetése egészen érdekes lehet, a futómű ugyanis a 911-ből került át, akárcsak az ötfokozatú kézi váltó. John Oates és az Emory is méltán lehet büszke az Outlaw sorozat legújabb darabjára, nekünk már a képektől leesett az állunk.