Kizárólag automata váltó, összkerék-kormányzás és bivalyerős motor a jubileumi 911 Turbóban, amiről már képek is vannak.

A legnagyobb változás, hogy az új Turbókba csak a Porsche hétfokozatú, duplakuplungos PDK váltóit szerelik, manuális váltóval tehát egyáltalán nem lesznek rendelhetők. A radikális döntés biztosan kihúzza a gyufát a keményvonalas 911-rajongók körében, akiket feltehetően az sem nagyon vigasztal, hogy a fejlett váltónak köszönhetően az új modell jelentősen, azaz 16 százalékkal kevesebbet fogyaszt százon, mindössze 9,7 litert.

Az új modellek minden eddiginél erősebb motorokkal érkeznek: a 3,8 literes, ikerturbós flat-six boxermotor még a gyengébb Turbóban is 520 lóerős, az erősebb Turbo S pedig 560 lóerős. Az immár alapfelszereltségnek számító összkerékhajtással és a választható Sport Chrono Package aerodinamikai csomaggal a Turbo 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, a Turbo S pedig még ennél is egy tizedmásodperccel gyorsabb. A végsebességben is csak nüansznyi eltérés van a két modell között:  az alapváltozat 315, az S pedig 318 km/h-ig képes gyorsulni.

Az elődjénél 2,8 centivel szélesebb és négy centivel hosszabb Turbóhoz összkerék-kormányzást, teljesen LED-es fényszórókat és húszcolos könnyűfém felniket is kapunk. Az új modell valamikor 2013 végén fog begördülni a kereskedésekbe, 162 ezer és 195 ezer eurós indulóárral, tehát nagyjából 48–58 millió forintért vihetjük majd haza a Porsche csúcsgépét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés