Mostanra a Porsche nem csak a sportautókról szól, hiszen szélvészgyors limuzint, szabadidő-terepjárót és hamarosan már elektromos autót is kínálnak. Most a márka két SUV-je közül a kisebbik, a Macan újult meg.
Mire már látszott, hogy nagy siker a Porsche szabadidő-terepjárója, a Cayenne, akkor elkezdtek dolgozni egy kisebb változaton is. 2014-ben jelent meg a Macan, éppen olyan remek adottságokkal, mint a nagyobb testvére, ezért eddig összesen 350 ezer példányt adtak el belőle, most pedig itt volt az idő a modellfrissítésre.
A formáját és a belső terét is közelebb hozták a Cayenne időközben bemutatott harmadik generációjához.
Szemből nézve talán nem mondod meg róla, hogy új lökhárítót és fényszórókat kapott, amelyek immár szériában teljesen LED-esek, de hátulról nézve könnyen felismerhető a legújabb kiadás. Olyan széles fénycsíkot kapott, ami az új Cayenne és Panamera külsejét is jellegzetessé teszi. Ahogyan ilyenkor lenni szokott, új 20 és 21 colos kerekek és új színek jelentek meg, mint ez a kék.
Belül is látható a változás, ugyanis opcióként elérhető lett a 911-ből származó karcsú GT kormánykerék, amelyen ott az üzemmódok között váltó tárcsa és a Sport Response gomb is. A középkonzolt is átvariálták, az eddigi 7 colos helyére 11 colos, nagyfelbontású érintőképernyő érkezett, amelyen online kapcsolatból származó infók is elérhetők.
Műszaki téren csak annyit árult el a Porsche, hogy a Macan futóművén is hangoltak, a hátul szélesebb abroncsokkal még jobban ki lehet használni a sportos karakterét. Újdonság a levegőionizáló, a fűthető szélvédő, a torlódás asszisztens, ami 60 km/óráig önmaga vezeti az autót a dugóban, és egy off-road alkalmazás, ami a terepen megtett út adatait elemzi.