Csak zárt pályán használható szuperautónak készült, most mégis rendszámot kapott az egyik Aston Martin Vulcan. Egy versenyautók építésével foglalkozó elismert műhely alakította át a 800 lóerős V12-es gépet úgy, hogy a közértbe is el lehessen ugrani vele.

Nem volt könnyű dolga az RML műhelyének, a versenyautók építésével foglalkozó céget ugyanis arra kérték meg, hogy tegye alkalmassá közúti használatra az Aston Martin eddigi legextrémebb szuperautóját. A Vulcan tervezésénél nem gondoltak arra, hogy meg kellene felelnie a közlekedési szabályoknak, ezért több kihívással is szembe kellett néznie a mérnököknek.

Hallgasd meg az Aston Martin Vulcant, nem sok alkalmad lesz rá

Még az autóversenyzés szabályaiba sem fér bele a legdurvább Aston Martin, a Vulcan, amiből olyan kevés készült, hogy az is kivételes alkalom, ha hallhatsz egyet.

Például fényszórót kellett építeni a pályagépre, és bátor lehetett az a kolléga, akinek volt mersze belevágni a hárommillió dolláros Vulcan gépháztetejébe. Az eredmény olyan meggyőző lett, mintha maga az Aston Martin csinálta volna, akárcsak az ablaktörlő, ablakmosó, irányjelző és visszapillantó tükrök esetében is. Nézd meg alaposabban, milyen lett az egyetlen rendszámos Vulcan a világon:

Nézd meg, miért nem lehet könnyű a mindennapi élet vele:

Jeremy Clarkson elég nehezen fért be az Aston Martin Vulcanba

Szinte versenyautó, úgyhogy nem valami könnyű beszállni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés