A Porsche egyszer már épített modern változatot a hetvenes évekbeli Le Mans-i versenyautójából, a 935-ből, és mintha a most következő, retró stílusú sportautó is náluk készült volna, pedig egy független manufaktúra alkotása.
A Rezvani Motors nevéről a Jeep Wrangler alapjára épített, brutális formájú terepjáró, a Tank juthat eszedbe, de készítettek már hatkerekű pick-upot Hercules néven, és saját sportautójuk, a Beast a legújabb Corvette alapjára épül. Most elindították a retró modellsorozatukat, mi mással, mint az örökzöld Porsche 911-essel.
A hetvenes évek Le Mans-i versenyautója, a Porsche 935 inspirálta a Rezvani Motors tervezőit,
akik egy rendkívül látványos pályagépet alkottak. Maga a Porsche is épített már hasonlót, de a modern kori 935-ösből csak 77 példány készült, és mind elfogyott. A Rezvani RR1 ezért azoknak ajánlható, akik lemaradtak az eredetiből.
Csak az ajtók maradtak eredetiek, minden más szénszálas anyagból készült, az idomok alatt pedig a legújabb, 992-es sorozatú Porsche 911 technikája dolgozik. A Rezvani Motors háromféle változatot kínál, az 550 lóerős alapmodell a Carrera S-re épül,
565 lóerővel a GT3-ból is készítenek autót, a csúcsot pedig a Turbo S jelenti 760 lóerővel.
A Porsche saját 935-öséhez képest is újdonság, hogy az RR1-re a Taycan stílusában formált fényszórók kerültek. A Rezvani Motors összesen csak 50 példányt épít, egyenként legalább 149 ezer dollárért, ami több mint 55 millió forintnak felel meg, de ezért a pénzért az alapokat adó Porsche 911-est még a megrendelőnek kell hoznia.
Ez is érdekelhet: