Vegyünk egy nagy levegőt és szorítkozzunk a tényekre!

Victor Micula, aki egy 64 milliárd forintot érő román cégbirodalom tulajdonosának, Viorel Miculának a fia, a közösségi médiában úgy tolja az emberek arcába az apjának köszönhető fényűző gazdagságot, hogy ezért simán megérdemelne valamiféle inverz-Nobel-díjat.

A Facebookon és az Instagramon is nyomul, de mivel idén a TikTok lett nagyon menő, ő is átköltözött a legnépszerűbb videomegosztó platformra.

A legutóbbi mutatványa nagyon hasznos tudnivalóval szolgálhat azon követői számára, akik hozzá hasonlóan csúnyán elveszítették a kapcsolatot a való világgal:

a videóban kipróbálja, a Moët & Chandon és a Cristal közül melyik luxuspezsgő márka mossa tisztábbra Lamborghini Urusának kerekét.

Watch on TikTok


Ha tényleg kíváncsi vagy a válaszra, mármint hogy melyik nedű mossa le hatékonyabban a redvát a gumiról és a felniről, akkor sajnos ki kell ábrándítanunk, Micula ugyanis elfelejti erre megadni a választ.

Szimpatikus úriember, biztosan okosan fogja majd használni az örökségét.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Az F1 egyik legszebb pillanata játszódott le, miután a felvezető körben kiesett az újonc az Ausztrál Nagydíjon

Norris nyerte a káosztól, balesetektől és drámától hemzsegő Ausztrál Nagydíjat

További cikkeink a témában