Vegyünk egy nagy levegőt és szorítkozzunk a tényekre!
Victor Micula, aki egy 64 milliárd forintot érő román cégbirodalom tulajdonosának, Viorel Miculának a fia, a közösségi médiában úgy tolja az emberek arcába az apjának köszönhető fényűző gazdagságot, hogy ezért simán megérdemelne valamiféle inverz-Nobel-díjat.
A Facebookon és az Instagramon is nyomul, de mivel idén a TikTok lett nagyon menő, ő is átköltözött a legnépszerűbb videomegosztó platformra.
A legutóbbi mutatványa nagyon hasznos tudnivalóval szolgálhat azon követői számára, akik hozzá hasonlóan csúnyán elveszítették a kapcsolatot a való világgal:
a videóban kipróbálja, a Moët & Chandon és a Cristal közül melyik luxuspezsgő márka mossa tisztábbra Lamborghini Urusának kerekét.
@victormicula
Ha tényleg kíváncsi vagy a válaszra, mármint hogy melyik nedű mossa le hatékonyabban a redvát a gumiról és a felniről, akkor sajnos ki kell ábrándítanunk, Micula ugyanis elfelejti erre megadni a választ.
Szimpatikus úriember, biztosan okosan fogja majd használni az örökségét.
(via)