A Tarraco a Seat legnagyobb szabadidő-terepjárója, és a hagyományos benzines és dízelmodellek mellé hamarosan felzárkózik a konnektorról tölthető hibrid változata. Az újdonság a legerősebb Tarraco is lesz egyben.
Ami a Škodának a Kodiaq és a Volkswagennek a Tiguan, az a Seatnak a Tarraco, egy középkategóriás szabadidő-terepjáró, ami akár hétülésesként is rendelhető.
A kínálat újdonsága lesz jövőre a konnektorról tölthető hibrid SUV, ami a legerősebb változat is lesz egyben, ezért FR felszereltséggel mutatták be.
A plug-in hibrid ugyanazt a hajtásláncot kapja, mint például a Volkswagennél a Passat GTE. Az 1,4 literes TSI motorja 150 lóerős, az elektromotor 116 lóerős, a kombinált teljesítmény 245 lóerő, a legnagyobb nyomaték 400 Nm.
A zöld rendszámos Tarraco akkumulátora 13 kilowattórás, egy feltöltéssel 50 kilométert lehet megtenni vele tisztán elektromosan.
Ha nem a takarékosság a lényeg, a hibrid Tarraco akkor is képben van,
7,4 másodperc alatt gyorsul százra és 217 km/óra a végsebessége. A Seat ezért rögtön FR kivitelben mutatta be, ami a spanyol márkánál a sportos változatot jelöli, itt 19 vagy 20 colos kerekek, sportülések, sportkormány és alumínium pedálok járnak hozzá.
A Tarraco akkor is érdekes lehet, ha nem vagy oda a hibridekért,
a Seat ugyanis a többi motorváltozathoz is elérhetővé teszi az FR felszereltséget. Az extrakínálat is gazdagodik, megjelenik a Kodiaq és a Tiguan tréler-asszisztense, ami segít rátolatni a pótkocsira, az érintőképernyő mérete pedig 8-ról 9,2 colosra növekszik.