A jól ismert CR-V árnyékában van egy kisebb szabadidő-autója is a Hondának, a nemrég felfrissített HR-V pedig most egy izmosabb motort kapott, ami egyenesen az új Civic kínálatából érkezett.
Olyan sokféle kompakt méretű crossover közül lehet választani, hogy a HR-V talán nem is jut eszedbe. Pedig a Honda kisebbik szabadidő-autója nem rossz darab, de egészen eddig benzinesként legfeljebb csak az 1,5 literes, 130 lóerős szívómotorral lehetett választani. Idén egy kicsit felfrissítették a típust, és mostanra befutott a sportváltozat is belőle.
A legjobb az egészben az, hogy a vagány új Civic adta hozzá kölcsön a motorját,
az 1,5 literes, négyhengeres, benzines VTEC Turbo pedig 182 lóerős teljesítményre és 240 Nm nyomatékra elég, ami már fürgévé teszi a Honda crossoverét. A kormányzása direktebb, a futóműve feszesebb lett, és a hatfokozatú kézi váltó helyett fokozatmentes CVT-vel is lehet kérni.
A külsejét is rendbe tették a Hondánál,
a grafitszürke külsőhöz jól illenek a 18 colos fekete könnyűfém kerekek, valamint a hűtőmaszk és a karosszéria fényes fekete betétjei. A HR-V Sport a legkönnyebben a kétoldali kipufogóvégről ismerhető meg, belül pedig fekete és piros anyagok dobják fel a hangulatot.