Nem láttunk még ennyire kiélezett sportautót a Suzukitól, mint a Misano névre keresztelt prototípus, ami a torinói dizájniskola diákjainak munkája.
A Suzukinak volt már egy pár látványos tanulmányautója, mint a Kizashi előzetesének számító három koncepció, de ennyire izgalmas sportautót még nem láttunk a japán márkától. A Suzuki persze nem csak takarékos kisautókat és crossovereket gyárt, hanem szélvészgyors motorkerékpárokat is, és ez látszik is a Misano névre keresztelt prototípuson.
A koncepcióautó a torinói Istituto Europeo di Design huszonnégy végzős diákjának munkája, akik azt képzelték el, milyen lenne, ha a Suzuki kompakt méretű autóinak és izgalmas motorkerékpárjainak stílusa keveredne.
A Misano a jól csengő nevét arról az olaszországi versenypályáról kapta, ahol a Suzuki számos sikert aratott már két keréken.
A Misano egy kétüléses, tető nélküli pályagép, amelynek érdekessége, hogy az egyetlen utas nem a vezető mellett, hanem tandemben, mögötte foglalhat helyet.
Szélvédő csak jelképes van, tető nincs is, és az üléspozíción túl az is a motorkerékpárokat idézi, hogy kormánykerék helyett a motorokéra hasonlító markolattal lehet irányítani a gépet.
A négy méter hosszú, 1,75 méter széles és mindössze egy méter magas Misano egyszerűen lélegzetelállító lett,
de az nem derült ki, hogy milyen erőforrás hajtaná – ha minket kérdeznek, akkor az új Hayabusa 1,3 literes, 190 lóerős motorja tökéletes lenne hozzá. A koncepciót a torinói autómúzeumban állítják ki május 15-től június 6-ig.